טופס פניות ותלונות תושבים

הממונה על הטיפול בפניות הציבור משמש אוזן קשבת לפניות התושב ומתפקידו לתת טיפול הולם לכל פונה בדרך אובייקטיבית, מקצועית ובזמן סביר. תשובה לתלונה תימסר לאחר שזו נבדקה מול מחלקות המועצה שהנושא נמצא בתחום אחריותן. חשוב להדגיש כי הפניה לממונה על פניות הציבור תבוצע לאחר שהייתה פניה קודמת למחלקה המתאימה וזו לא השיבה לפניה תוך פרק זמן סביר, או שהתשובה לדעת המתלונן אינה מספקת או אינה סבירה.
חשוב שפניה לממונה על פניות הציבור תהיה בכתב ואליה יצורפו המסמכים המתאימים, זאת על מנת שהזמן שידרש לטיפול בפניה יהא קצר ככול האפשר. למרות זאת, גם פניות בעל פה ייענו.
 השדות המסומנים ב * הם שדות חובה

* שם מלא :

טלפון :

כתובת:
 


* דוא"ל :

פרטי התלונה:


תוכן הפניה: